Servicii

Vulcanizare Vulcanizare mobila nonstop
Turisme - Camioane
Utilaje

Servicii complete, inclusiv la locatia ta.

Nu poti sa ajungi la noi, ajungem noi la tine!

Vulcanizare
Vulcanizare mobila - Nonstop

Servicii  atat la locatie cat si acolo unde ai probleme.

Nu poti ajunge la noi? Nicio problema, ajungem noi la tine

Servicii

Servicii premium la preturi avantajoase.

Aici gasesti tot ce ai nevoie

vulcanizare vitan

Vulcanizare

Servicii profesionale. Schimb de anvelope, echilibrare, indreptare jante.

vulcanizare mobila

Vulcanizare mobila - nonStop

Daca nu poti ajunge la noi, ajungem noi la tine. Reparatii oriunde in Bucuresti. Inclusiv camioane si utilaje speciale!

Vulcanizarea mobila poate fi soliticata in Bucuresti la pretul de 200 lei (TVA inclus) Pentru kilometri suplimentari se achita 5lei/km (se calculeaza tur-retur) in limita a 100 km. La aceste costuri se aduga in plus costul montajului (serviciul contractat). Costul interventiei este standard, la fel ca si cele efectuate la locatia noastra.

 

Service de reparații sau înlocuire anvelope auto

Este relativ dificil sa stabilim daca avaria anvelopei poate fi reparata sau trebuie inlocuita integral. De aceea va oferim un serviciu de reparare sau înlocuire a anvelopelor pentru a ne asigura că, în cazul în care perforația dvs. nu poate fi reparată, avem o anvelopă cu noi pe care să o înlocuim imediat pentru a vă aduce din nou pe drum fără întârziere!

 

Cum functioneaza:

Contactati-ne la numarul de telefon afisat si vom trimite indata un tehnician abilitat impreuna cu un vehicul specializat pentru astfel de interventii.

La sosire, dacă avaria anvelopei dumneavoastră este reparabilă, tehnicianul nostru o va repara, cazul in care nu este posibila reparatia vom schimba anvelopa cu una noua, gata de montaj.

vulcanizare, vulcanizare mobila
vulcanizare, vulcanizare mobila

Se poate repara anvelopa?

În timp ce majoritatea perforațiilor pot fi reparate cu ușurință, există unele cazuri în care este necesară o anvelopă de schimb. Putem repara o puncție dacă:

Puncția este în mijlocul anvelopei, pe partea ce intra in contact cu drumul.

Adâncimea benzii de rulare a anvelopei este peste minimul legal de 1,6 mm.

Nu există dovezi ale unei reparații anterioare în jurul puncției.

Nu există deteriorări laterale ale anvelopei.

Nu există nicio deteriorare prin rulare, care ar afecta integritatea structurală a anvelopei.

Nu există îmbătrânire sau deteriorare a cauciucului anvelopei.

 

Nu vă faceți griji dacă credeți că anvelopa dvs. trebuie înlocuită. Pur și simplu alegeți un nou set de anvelope iar unul dintre tehnicienii noștri le va potrivi.

Legea reparatiei anvelopelor

Repararea anvelopelor este un proces extrem de tehnic. Ca atare, există un set reguli stricte stabilite pe care toți tehnicienii de raparatii anvelope trebuie să le respecte. Una dintre aceste reguli este BSAU158, care definește modul în care trebuie efectuate reparațiile vehiculului. Puteți fi siguri că toți tehnicienii nostri lucrează conform regulilor  și sunt pe deplin calificați. Indiferent dacă tehnicienii noștri folosesc o mașină de echilibrare sau un compresor pentru a vă umfla anvelopele, vor fi luate toate măsurile de precauție pentru a asigura siguranța vehiculului dumneavoastră.

vulcanizare, vulcanizare mobila

Lista preturi

Preturi vulcanizare

Parerea celor care au beneficiat de serviciile noastre, atat de ITP cat si de vulcanizare – vulcanizare mobila:

4.6/5
4.5/5
4.4/5
4.7/5
Programare telefonica?

Contact

Este plin internetul de articole facute la comanda despre ce anvelope sa cumparam, la ce vulcanizare sau vulcanizare mobila de top sa le montam si cum sa ne ferim de „iadul alb” sau ce trebuie sa facem sa fim pregatiti. In unele din ele daca ai rabdare sa le citesti constati ca iti insulta inteligenta, sunt insirate lucruri fara nici o valoare si este doar o pierdere de timp sau o metoda de „clickbait”, adica un titlu atragator te face sa intrii pe un articol mediocru doar ca sa faci trafic acelui site care va castiga din publicitate.

Am citit de curand un articol care ne sfatuia sa apelam la vulcanizare sau vulcanizare mobila premium care au „proceduri”, care au personal calificat si asa mai departe, care nu sunt ca vulcanizarile de cartier care in principiu te tepuiesc. Sa va spun si parerea mea – iti poti lua teapa la oriunde vulcanizare sau vulcanizare mobila si poti gasi oameni super calificati oriunde. 

Ideal este sa te documentezi, sa citesti, sa cunosti ce trebuie facut si sa pretinzi calitate pentru banii platiti. Fiind pasionat de masini am schimbat de zeci de ori anvelope atat la vulcanizare cat si al vulvanizare mobila, m-am lovit de multe probleme, de oameni incompetenti si de oameni de la care am invatat lucruri insa nu e o regula ca ce e scump e si bun. 

Un exemplu ar fi situatia de acum cativa ani cand am fost la o vulcanizare (au si vulcanizare mobila ) celebra din aceea unde se formeaza o coada lunga am ramas surprins sa vad ca dupa ce a strans toate rotile cu pistolul pneumatic cu vreo 10-15 batai pe fiecare piulita, angajatul lor a venit si cu o cheie dinamometrica sa faca un „click” la fiecare piulita. 

L-am lasat in pace si ulterior la mine la atelier am slabit fiecare piulita si am strans-o cu cheia dinamometrica la cuplul corect. Pe scurt pentru cei care nu au inteles exemplul, strangerea cu pistolul pneumatic a produs un cuplu mult mai mare, iar actionarea cu dinamometrica dupa … avea doar un scop de imagine fara a ajuta la altceva.

Mi-ar placea sa dau un ban si sa am parte de un serviciu de vulcanizare sau vulcanizare mobila pe care sa ma pot baza ca e facut corect, ca la carte insa de multe ori am constatat contrariul si din aceasta cauza acolo unde am putut si mi-am permis am cumparat sculele necesare, m-am documentat si am facut singur operatiunile pentru repararea sau intretinerea masinii.

O alta moda la vulcanizare sau vulcanizare mobila este sa se recomande inlocuirea si a valvelor la schimbul cauciucurilor – perfect de acord numai ca, majoritatea vulcanizarilor cumpara cele mai ieftine valve si te trezesti dupa o iarna, in vara urmatoare ca valvele alea schimbate sunt mai imbatranite si mai crapate fata de valvele tale vechi. 

Stiti care e diferenta dintre o valva no name si o valva Reinhaimer – va spun eu de cativa lei. Sigur nu mi-am permis sa imi cumpar o masina de dejantat si una de echilibrat roti insa de fiecare data cand montez un set de roti ma duc cu valvele mele cumparate din sursa sigura si sunt atent ca acele valve sa imi fie montate, sau mai simplu daca ma duc cu jante noi trag chiar eu direct valvele in locasul lor.

Iarna este frumoasa, chiar daca la stiri este prezentata ca o urgie, ca un infern. A supravietuit lumea pe vremuri cu masini cu carburatoare, cu motorina neaditivata si cu acumulatori pe care dimineata ii aduceai din casa de la cald ca sa poti porni, iar noi avand toata tehnologia moderna la indemana ne plangem ca e iarna grea atunci cand masina nu porneste. 

Pentru ca tot noi nu am avut grija din vara sa verificam daca avem toate bujiile incandescente functionale sau ne-am bazat ca acumulatorul care are 5 ani de zile o sa ne mai tina si iarna asta.

Asa cum am mai spus-o, masinile intretinute se vad iarna; o masina care are pana in 10 ani si functioneaza corect, are anvelope bune si potrivite nu va va face niciodata probleme. Aceasta va porni, va face cald si va merge prin zapada fara probleme in zilele de iarna. 

Inafara de zilele imediat urmatoare dupa un viscol puternic, cand asa cum ne recomanda si autoritatile este bine sa ne mai lasam pe acasa masinile in orase se circula decent, in conditii de iarna. Daca insa ne urcam toti in masini si blocam orasul parcand pe banda 2 ca avem treaba 5 minute la banca…atunci nu trebuie sa avem pretentii ca autoritatile nu au intervenit pentru deszapezire.

Iarna nu e ca vara asa ca nu te astepta sa dai cheie si sa pleci – nici masinii nu-i face bine la temperaturi scazute si nici nu vei putea face asta. Daca vrei sa pleci cu masina, treci peste comoditate si investeste maxim 20 lei intr-o perie de zapada, curata-ti geamurile, farurile si lasa macar 1-2 minute motorul sa se incalzeasca putin pana pleci. 

Acesta iti va multumi pentru ca a apucat sa aduca uleiul la o fluiditate cat de cat ok si sistemul de ungere este amorsat si pregatit pentru deplasarea prin nameti.

Daca stai intr-o zona care iti permite alimentarea electrica in stationare si vrei sa gasesti dimineata masina dezghetata si in interior o temperatura placuta poti apela la un sistem DEFA Warm Up . Nu e tocmai ieftin dar iti spun un secret: dupa ce beneficiezi de el nu mai concepi o masina fara aceasta echipare.

Anvelopele de iarna si ofertele de sezon ne pun in incurcatura pe multi. Exista sute de oferte care mai de care mai atragatoare, magazinele online promoveaza anvelope la preturi incredibile insa calitatea lasa de dorit de multe ori fix acolo la ofertele cele mai avantajoase. Ca sa iti apara tie la cautare acele anvelope comerciantul cheltuie o gramada de bani pentru publicitate, pentru ca Google sa scoata in fata la cautarea ta oferta lui. 

Ca sa si castige ceva pretul de achizitie al produsului trebuie sa fie foarte mic si implicit si calitatea indoielnica. Ce am descoperit de-a lungul timpului este ca putem gasi oferte foarte bune si la comercianti mai mici, care nu isi permit o promovare cu bugete mari. 

Exista marci de anvelope consacrate, cu traditie de care nu am auzit care sunt cu 40-70 de lei mai scumpe fata de o anvelopa reesapata sau ultra low cost insa aceea diferenta de bani se justifica prin performante net superioare vis a vis de performante, fiabilitate si rezistenta in timp. Studiati nu doar ofertele cat si marcile si producatorii din spatele ofertelor. 

Cine nu a auzit de Nokian in zilele noastre si ce renume si perceptie are marca raportat la anvelopele de iarna, iar acum cativa ani majoritatea persoanelor considerau Nokian un producator low cost. Ce spuneti insa de Gislaved? Ati auzit de ei? Sunt suedezi, au anvelope excelente in special variantele de iarna si know how-ul de productie Continental (grupul din care fac parte), iar pretul este foarte decent. 

Alegeti o anvelopa de iarna mai ieftina noua in defavoarea uneia second hand!

Lichidul de parbriz de iarna este esential cand temperaturile scad sub -5°C pe perioade mai lungi. Initial orice lichid de iarna face fata, nu ingheata si poate fi stropit pe parbriz; 

Insa nu acestea sunt toate conditiile pentru ca un lichid sa fie catalogat ca fiind de calitate. In principal lichidul de parbriz trebuie sa curete eficient murdaria fara consum foarte mare de fluid, sa nu lase depuneri si nu in ultimul rand sa nu inghete cand ramane intr-o pelicula fina pe parbrizul rece. 

Vi s-a intamplat sa incercati sa spalati parbrizul cu lichid care nu a inghetat in vas dar cand acesta ajunge pe parbriz sa inghete instant? Ei bine ala nu e un lichid bun sau este diluat incorect pentru temperatura la care este expus.

Ca sa nu e trezesti in cele mai nepotrivite momente ca nu ai vizibilitate, este bine sa pui un set nou de stergatoare, de calitate, care sa nu fie rigide la frig, care sa stearga bine parbrizul si sa nu faca zgomot. Nu astepta sa ai probleme, actioneaza din timp. Asta inseamna sa ai o masina intretinuta.

Pentru cei care isi iubesc masina si vor sa o mentina ca noua, inclusiv pentru masinile noi le recomand sa faca un tratament cu ceara. Asta inseamna ca trebuie sa foloseasca un spray cu ceara de cavitati sau conservare pe zonele expuse coroziunii de sub masina respectiv pe suruburi, filete, piulite, muchii de tabla ale caroseriei sau scuturilor, cavitati etc. 

Evident este necesar sa aplicati pe suprafete curate si uscate si sa nu va apucati sa faceti asta cand temperaturile au scazut sub 10 °C;

Chederele este esential sa le pregatim de iarna aplicand o ceara sau un spray de protectie. Usile nu se vor mai lipi iar cauciucul va ramane suplu, elastic si va asigura etansarea perfecta.Glicerina boraxata pe chedere 🙂 se folosea cand nu exista altceva.